Посольство України в Державі Кувейт

Питання поза компетенцією Посольства

ПЕРЕЛІК ДІЙ ТА ПОСЛУГ, ЯКІ НЕ НАЛЕЖАТЬ ДО КОМПЕТЕНЦІЇ ПОСОЛЬСТВА УКРАЇНИ В ДЕРЖАВІ КУВЕЙТ

 1. Надання сприяння в отриманні громадянами України віз для в’їзду в Кувейт або у пошуку роботи на території Кувейту.

2. Надання адвокатських послуг, винаймання адвокатів.

3. Надання юридичних консультацій, що не стосуються консульських питань.

4. Здійснення впливу або будь-якого іншого втручання у законне здійснення функцій правоохоронними або іншими державними органами Кувейту.

5. Звільнення від кримінальної відповідальності у разі порушення чинного законодавства Кувейту.

6. Надання банківських або поштових послуг.

7. Надання ритуальних послуг.

8. Виконання функцій перекладача.

9. Проставляння штампу «Апостиль» на офіційних документах, виданих офіційними органами України або іноземних держав.

10. Легалізація офіційних документів, виданих на території України.

11. Здійснення будь-яких дій з «внутрішніми» паспортами громадян України (видача, вклеювання фотокарток, внесення будь-яких відомостей).

12. Забезпечення житлом, надання безкоштовно або у борг грошових коштів, оплата лікарських, готельних, транспортних або інших рахунків.

13. Надання сприяння в оформленні пенсії або отриманні матеріальної допомоги при народженні дитини.


Консульський відділ Посольства України в Державі Кувейт
Керівник: Ігнатовський Євген Євгенович
Консул
Адреса:

Ель-Кувейт, Сурра, блок 5, вул. 1, буд. 37

Телефон: +965 25 31 85 07 (дод. 103) Гаряча лінія (в разі загрози життю чи безпеці громадян України): +965 99844503
Факс: +965 25 31 85 08
Ел. пошта: emb_kw@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Консульський прийом громадян України:

неділя, вівторок, четвер:

9:30 – 12:30 – консульські дії з питань легалізації, нотаріату, реєстрації дітей громадянами України, оформлення необхідних довідок, що вимагаються компетентними органами Кувейту

13:00 – 14:00 – видача оформлених документів

понеділок, середа:

9:30 – 13:00 – прийом документів з паспортних питань*, питань посвідчення довіреностей, витребування документів з України, реєстрації актів цивільного стану, оформлення дозволу на постійне проживання за кордоном; надання консультацій з консульсько-правових питань

* прийом з паспортних питань здійснюється виключно за попереднім записом, за тел.: 25 31 85 07 (дод. 103).

У випадках техногенних катастроф, природних катаклізмів, терактів, масових заворушень, поранення/загибелі громадян України, арешту, інших випадків, які загрожують життю, безпеці чи здоров’ю наших співвітчизників, консульська допомога надається також у неробочий та неприйомний час, вихідні та святкові дні. 

Прийом іноземних громадян та осіб без громадянства:

неділя, вівторок, четвер:

9:30 – 12:30 – прийом документів (у тому числі, з візових питань та легалізації офіційних документів)

13:00 – 14:00 – видача оформлених документів

Громадяни певних категорій (особи з дітьми до 14 років, вагітні, інваліди, тяжкохворі) обслуговуються позачергово.

З 12 грудня 2016 року в Посольстві України в Державі Кувейт започатковано оформлення українських віз засобами інформаційно-телекомунікаційної системи «Віза», що уможливлює іноземцям та особам без громадянства реєстрацію візового клопотання он-лайн та призначення дати подачі документів в установі безпосередньо через сайт http://visa.mfa.gov.ua .

 

Примітки:

Інформацію та роз’яснення щодо переважної більшості питань консульського характеру, які виникають у громадян, розміщено у розділі веб-сайту Посольства «Консульські питання», зокрема, у підрозділах «Часті питання» та «Поради подорожуючим».

У телефонному режимі здійснюється:

-         роз’яснення з питань, інформація стосовно яких відсутня на сайті Посольства;

-         запис на оформлення паспортних документів;

-         надання консультацій щодо порядку дій у випадках потрапляння громадян України у проблемні/скрутні ситуації. 

Консультації по телефону надаються кожного робочого дня (неділя-четвер) з 14:00 до 16:30 за номером: (+965) 25 31 85 07 (дод. 103).

Звернення громадян з консульсько-правових питань також приймаються на електронну адресу: emb_kw@mfa.gov.ua.

При цьому просили би врахувати, що Посольство приймає до розгляду звернення громадян, надіслані електронною поштою, які відповідають вимогам Закону України «Про звернення громадян». Зокрема, у зверненні обов’язково має бути зазначена така інформація:

-         прізвище, ім’я та по-батькові заявника;

-         паспортні дані;

-         контактні дані та адреса проживання в країні перебування;

-         чітко сформульовані питання.  

Відповідь на такі звернення громадян надається у встановлені вищезгаданим Законом строки:

-         звернення, які не потребують додаткового вивчення (надання інформації стосовно переліку необхідних для вчинення консульських дій документів; загальні роз’яснення щодо положень чинного законодавства України або особливостей законодавства Кувейту) опрацьовуються до 15 днів з дня їх надходження до установи;

-         інші звернення (зокрема, надання консульської допомоги або сприяння) розглядаються та вирішуються у термін до одного місяця.